بخش زنان و رزیدنت های زنان

در بخش زنان چه می گذرد؟

بخش زنان و رزیدنت های زنان

در بخش زنان چه می گذرد؟

سامان خودش تکلیف خودش را معین کرد.

شب گذشته سامان (جنین سابق، نوزاد فعلی ،جوان برومند اینده ،ودر اخر فرزند رزیدنت زنانی که آخرین LMP او مصادف با   تبعید سال گذشته بود)متولد شددیشب در حالیکه مادر وی تصمیم داشت صبح امروز جهت سزارین از شهرستان عازم تهران شودتا توسط استاد گرامیمان سکشن شود سامان طی اقدامی جسورانه ودر پی ورجه وورجه های فراوان  مقدمات پارگی کیسه آبش را فراهم نمود ودر ساعت ۴صبح امروز متولد شد هنوز از اقدامات بعدی او خبری در دست نیست.
نظرات 14 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://ibmie.blogspot.com

تولد ایشون رو زندگی تبریک میگم. یه رزیدنت زنان ما داشتیم که بچش بهش میگفت خاله و به مادربزرگش میگفت مامان! چون مامانشو اصلا نمیدید. ایشالا این شازده پسر اینطوری نشه.

خیلی بده...ولی هیچ بعید هم نیست

دژاوو پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://dejavuu.blogsky.com

آخی
نازی!
خب مگه به شهرستان تبعید شده بود مامانش؟
بالاخره سزارین شد ؟

نه ...
برای استراحت رفته بود شهرشون

سارا پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام.یه سؤال داشتم ازتون،میخواستم ببینم برای افراد یائسه،تجویز ژلهای خشکی واژن منع خاصی نداره؟الان انواع مختلفیشون تو بازار هست،به نظر شما استفاده از چه نوعیش بهتره؟

سلام
منعی نداره معمولا پره مارین تجویز می کنیم(استروژن)

علی جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://diemaking.blogfa.com

سلام و عرض ادب و احترام به شما پزشکان و دانشجویان پزشکی گرامی
می دونم که اکثر شما وبلاگ نویسهای پزشکی (البته ببخشیدبنده را ولی بهتر بگم ترسوهای روزگار)با کامنت های من اشنا هستیدو تا حدودی می دونید که بنده به جد پیگیر هستم که همسر اینده ام یک پزشک باشه ولی متاسفانه هنوز کسی حاضر نشده که در این مورد به من کمک کنه(شاید به علت ترس یاغروریا سو ظن یا ...باشه)ایکاش کسی بود به شما می گفت که من انسان بدی نیستم و به خدا قصدم ازدواج هست نه چیز دیگه ای. خیلی ها در قسمت نظرات در وبلاگم نوشتند که دخترهای پزشکی عاطفه ندارند و چون پزشک هستند لذا برای خانواده هاشون ارزشی قائل نیستند البته من تصمیم خودم را گرفتم و این کاملا واضح است که همه پزشکان خانم از نظر اخلاقی شبیه هم نیستند ومطمئنم کسانی هستند که با مرام و با ایمان و متواضع باشند .اگرچه به مقتضای شغلی ام و نداشتن یک معرف دچار مشکل هستم ولی همه راهی را تست می کنم.به هر حال جوینده یابنده است. امیدوارم به لطف خدا قبل از اینکه دوره دکتری را شروع کنم به این هدفم برسم. در پناه خداوند متعال باشید.

من شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 08:32 ب.ظ

چه حالی دارید شما!من رزیدنت پوستم الآن قریب ۷ ماهه تو وبلاگگم هیچی ننوشتم. البته من هم اولش که مثل شما جوگیر بودم هر روز وبلاگمو آپ میکردم ولی...

مهتاب دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://doctormahtab.persianblog.com

مبارکه انشالله خوش قدم باشه.......

پدر نم نم-دکتر کوچولو دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://father78.persianblog.com

مبارکه

از طرف همونی که می خواهد رزیدنت زنا چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

بابا ان این وبلاکتو به روز کن این طوری نمی شه ضمنا به شما رزیدنتهای زنان نیومده شوهر کنین یا کودک دار شید برید کشیکاتونو بدید و مال اندوزی نمایید و اشلا شوهر نکنید که بدبختشون می کنید الهی دق خیکر بکیرید ای رزیدنتای زنان که اینقدر مغرور نباشید الهی همتون بمیرید

مریم چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://incidentaloma.persianblog.com

اون وقت ببخشید مامانش چطوری میخواد بزرگش کنه با کشیکای یه روز در میون!!!!!!!!!!!!؟

ایمان جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://tavassoly.blogsky.com

چرا رزیدنت های زنان بد اخلاق اند؟

یگانه شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

میشه بگی نمره و رتبه شما تو آزمون دستیاری چند بوده . من امسال ۳۳۰ میشم و می خوام رشته زنان رو بزنم.

[ بدون نام ] شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 07:51 ب.ظ

نزنی زنان ..بد بخت می شی ...این رشته صاحاب و حساب نداره..

فاطمه یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام خانوم دکتر.یه راهنمایی می خواستم!نمره ام ۳۴۰میشه؛می خوام فقط زنان بزنم؛برای اینکه بیمارستان خوبتری بیارم؛اول بهشتی رو بزنم به جای تهران؟

؟ یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام.شما احیانا رزیدنت های اکبر ابادی نیستین؟؟ اخه یه دوستم اونجا بود.خون مینالید.الان سال بالایئ شده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد