بخش زنان و رزیدنت های زنان

در بخش زنان چه می گذرد؟

بخش زنان و رزیدنت های زنان

در بخش زنان چه می گذرد؟

جای خالی

please fill in the blank

عجب بدبختیه ایها شب عیدم دست از سرمون ور نمیدارند بعد از یک کشیک ... حالا که اومدیم خونه خبر رسیده که چیف رزیدنت محترم!!!!!!!؟؟؟شاکی شده که چرا از من offنگرفتید ورفتید اولا که ما کشیکو به گروه بعدی تحویل دادیم ثانیا که فردا دوباره میاییم تحویل می گیریم ثالثا که شاید شما دلتون بخواد دیر تشریف بیارید رابعا که دلمون خواستهخامسا............

 

نظرات 18 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

سلام خانم دکتر
پیشاپیش عیدت مبارک
ضمنا جوش نیار
فکر کنم وقتی خودتون ارشد شدید بلای خانمانسوزی بر سر سال پایینی ها بیارید
قول بده اینجوری نباشی

سلام عید شما هم مبارک

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 03:52 ب.ظ

از رزیدنت زنان عقده ایی تر خودشه..زنانی ها در گروههای پزشکی از همه بد نام تر هستند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

به قبر پدر هر چی رزیدنت زنانه ..که ارشدهایش از همه نانجیب تر هستند و تازه واردهاش هم مثل همونها می شوند...از دم در مدیر گروهها که ردمی شین از صدای شان معلوم است آدمهای زورگو و لکاته هستند...می دونین چرا؟ چون توی این حرفه فقط پشت هم اندازی و کثافت کاری را یاد می گیرند...یک مشت زن عوضی کودن بی سواد که تا یه ضعیف تر پیدا می کنن ...تکه تکه اش می گنند..کفتارهای بد بوی زنانی...

شما یه دونه کامنت بذاری کافیه

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 08:47 ب.ظ

واو یلا این دیگه کی بود!لطفا بی ادبی نکنید!همیشه استثنا هم هست
من معذرت میخوام

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://imgkhejalati.persianblog.com

سلام.
شما بیمارستان اکبرآبادی هستین.من بیچاره دوران انترنی اونجا بودم.واقعا یه چیزی تو مایه زندان آلکاتراز بودش.حالا نمیدونم چی شده.
ولی خداییش خیلی چیزها یاد گرفتم که اینجا واقعا بدردم خوردن.

سلام
رزیدنتهای اکبر ابادی انقدر سرشون شلوغ که فرصت سر خاروندن ندارند چه برسه به وبلاگ نویسی...

دژاوو پنج‌شنبه 2 فروردین 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://dejavuu.blogsky.com

عیدتون مبارک
حال چیف رو باید گرفت!

[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 01:04 ق.ظ

چطو رحال چیف را باید گرفت؟ اینها منرا مریض کردند...افسردگی گرفتم ۳ ماهه توی خانه استعلاجی هستم. همشان با هم دست به یکی کردند..منرا پیش مدیر گروه خراب کنند...اسم اینرا می گذارید آموزش؟
رزیدنت احمق سال دوم اشتباه کرده...همه شان سر من ریختند که تو چون سال اول هستی باید گردن بگیری...یه مشت احمق بی سواد ...زنهایی که وقتی اشتباه می کنند می روند سراغ پرونده ها و آنرا دستکاری می کنند...به کی بگم سر من چی آوردند...روز ۱۴ فروردین طوق نفرینمو گردن همشون می اندازم...اول به فدراسیون زنان مامایی بین المللی نامه دادم...این رشته این آدمها اعتبار تدارند....

[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 06:44 ب.ظ

عکس یک زن با خال و ملوس را گذاشته اید که یعنی خیلی آدمهای مهربان و سکسی و جذابی هستید؟ با اسپکلوم هم آدم ژست می گیرد؟
نکبتها شماها جز یک مشت کودن پر افاده بی سواد بو گندو هیچی نیستید ...مشاوره را از دستتان بگیرند توی یک زایمان ساده هم مونده اید...دست به هر مریض که می زنید آش و لاش تحویل می دهید دست ننه باش.// در گروههای پزشکی این را همه می دانند. با خال و اسپکلوم ژست نگیرید...چی سواد دارید؟ چی حکمت دارید؟ چی شعور دارید؟ که خداوند شما را تا کنکور پزشکی دنبال کرد ...بعد هم که دکتر شدید سرتان را کردید توی پیله غرور...همونجور توی ۱۶-۱۷ سالگی مانده اید...زاوها را کتک بزنید...به پیر زنها که برای افتادگی رحم می آیند توهین کنید و انها را مسخره کنید....پرونده ها را دستکاری کنید..بعد هم گه زیادی که خوردید دهانتونو پاک کنید و بروید مهمانی با موی مش کرده چسی بیایید که جراح هستید....تف به همتون...

دژاوو شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://dejavuu.blogsky.com

الان من از کجا باید بفهمم کامنت جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 01:04 AM که به من جواب داده کیه؟!
کامنت بعدیش کیه؟ می شه در رعایت نزاکت کوشاتر باشید؟!

[ بدون نام ] شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

اوونی که بهت جواب داده من هستم...رزیدنت ماه سوم زنان...بعدی هم من هستم..اونی که همه بد و بیراه ها را نوشته من هستم..

[ بدون نام ] شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

روز چهاردهم فروردین ...نه روز دیگه در محوطه وزارت بهداشت...چهار شنبه سوریه

دژاوو دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://dejavuu.blogsky.com

می خواین چی کار کنین ؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

صبر کنید ببینید.

رزیدنت چشم شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

مامان جون جوش نیار بخشی که حموم زنونه باشه همینه دیگه اون که از سایت عملش!اون که از جنس دکتراش!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 03:05 ب.ظ

۱۴ فروردین

پیام دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

وبلاگ جالب و قلم شیوایی دارید.

مریم سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 09:51 ق.ظ

سال نو مبارک .....رزیدنت کدوم دانشگاهی ؟

دژاوو سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://dejavuu.blogsky.com

۱۴ فروردین شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد